دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود سوالات استخدامی بانک تجارت

دانلودترجمه مقاله کاربرد تکنولوژی ایزولاسیون پایه لرزه نگاری در ایران

ترجمه مقاله کاربرد تکنولوژی ایزولاسیون پایه لرزه نگاری در ایران

دانلودمقاله مدل رفتاری خزش خاک نرم

ترجمه مقاله مدل رفتاری خزش خاک نرم

ترجمه مقاله طرح پردازش داده های حرکت زمین پایدار

پروژه بررسی علل نشتی در مخازن حاوی سیال

بررسی علل نشتی در مخازن حاوی سیال

پروژه معرفی انواع بیرینگ و روش مونتاژ و دمونتاژ بیرنگ ها

معرفی انواع بیرینگ و روش مونتاژ

پروژه برسی سیستم های ترمز ABS (ضد قفل)

پرژه مقایسه سیستم های سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری

دانلودمقاله شناخت مدیریت دانش شخصی

ترجمه مقاله شناخت مدیریت دانش شخصی

مقاله تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عمکرد کیفیت و نوآوری

ترجمه مقاله تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عمکرد کیفیت و نوآوری

ترجمه مقاله استراتژیک مدیریت بحران در سازمان ها

ترجمه مقاله جایگاه مدیریت منابع انسانی برای عملکرد سازمانی

ترجمه مقاله ارزش برنامه ریزی کسب و کار

مقاله مفهموم مدیریت استراتژیک در بخش غیرانتفاعی

ترجمه مقاله مفهموم مدیریت استراتژیک در بخش غیرانتفاعی

ترجمه مقاله نقش ارتباطات و پشتیبانی مدیریت در پیاده سازی تولید ناب

ترجمه مقاله رابطه بین استراتژی سازمان با مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)

ترجمه مقاله رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش

مقاله ارتباطات بین مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ی

ترجمه مقاله ارتباطات بین مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ی

مقاله سیستم تحقیق و توسعه (R&D) برای توسعه صنعتی

ترجمه مقاله سیستم تحقیق و توسعه (R&D) برای توسعه صنعتی

ترجمه مقاله رفتارهای شهروندی سازمانی تعهدات و اثر یادگیری سازمانی

ترجمه مقاله سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ب.ظ

پروژه بررسی اثرات تغییر شکل بال و بدنه هواپیما


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی اثرات تغییر شکل بال و بدنه بر روی معادلات حرکت هواپیما
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 68
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
در مراجع و کتب متداول مکانیک پرواز، معادلات حرکت هواپیما عمومآ با فرض صلبیت سازه هواپیما بدست می آیند و از اثرات انعطاف پذیری سازه صرف نظر می گردد. در مواردی که فرکانسهای طبیعی دینامیک هواپیما با فرض صلبیت، اختلاف زیادی با فرکانسهای طبیعی ارتعاشی سازه داشته باشند فرض صلبیت جهت تحلیل دینامیکی هواپیما تا حد قابل قبولی با واقعیت سازگار خواهد بود. اما با افزایش انعطاف پذیری سازه و کاهش فرکانسهای طبیعی ارتعاشی سازه این اختلاف کاهش یافته و فرض صلبیت سازه دیگر قابل قبول نخواهد بود. این امر متخصصین این رشته را بر آن داشته است که در بدست آوردن معادلات حرکت هواپیما، انعطاف پذیری سازه را نیز مد نظر قرار دهند.
با ساخت هواپیماهای بزرگتر با بدنه طویل و دهانه بال بسیار بیشتر در دهه پنجاه میلادی و نیز بکارگیری موتور جت و افزایش سرعت هواپیماها مشکلات متعددی که بعضآ منجر به سوانح مرگباری گردید، پدیدار گشت. همچنین بکارگیری آلیاژهای جدید و مواد مرکب نوظهور در سالهای بعد باعث افزایش چشمگیر انعطاف پذیری سازه گردید؛ به گونه ای که عدم در نظر گرفتن انعطاف پذیری سازه در هواپیماهای با سرعت زیر صوت و گذر صوت بزرگ و نیز جنگنده های مافوق صوت نه تنها باعث کاهش دقت و صحت تحلیلها می گردید، بلکه  نتایجی کاملآ نادرست را در اختیار تحلیل گران قرار می داد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
همکاری در فروش فایل میهن همکار