دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود سوالات استخدامی بانک تجارت

دانلودترجمه مقاله کاربرد تکنولوژی ایزولاسیون پایه لرزه نگاری در ایران

ترجمه مقاله کاربرد تکنولوژی ایزولاسیون پایه لرزه نگاری در ایران

دانلودمقاله مدل رفتاری خزش خاک نرم

ترجمه مقاله مدل رفتاری خزش خاک نرم

ترجمه مقاله طرح پردازش داده های حرکت زمین پایدار

پروژه بررسی علل نشتی در مخازن حاوی سیال

بررسی علل نشتی در مخازن حاوی سیال

پروژه معرفی انواع بیرینگ و روش مونتاژ و دمونتاژ بیرنگ ها

معرفی انواع بیرینگ و روش مونتاژ

پروژه برسی سیستم های ترمز ABS (ضد قفل)

پرژه مقایسه سیستم های سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری

دانلودمقاله شناخت مدیریت دانش شخصی

ترجمه مقاله شناخت مدیریت دانش شخصی

مقاله تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عمکرد کیفیت و نوآوری

ترجمه مقاله تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عمکرد کیفیت و نوآوری

ترجمه مقاله استراتژیک مدیریت بحران در سازمان ها

ترجمه مقاله جایگاه مدیریت منابع انسانی برای عملکرد سازمانی

ترجمه مقاله ارزش برنامه ریزی کسب و کار

مقاله مفهموم مدیریت استراتژیک در بخش غیرانتفاعی

ترجمه مقاله مفهموم مدیریت استراتژیک در بخش غیرانتفاعی

ترجمه مقاله نقش ارتباطات و پشتیبانی مدیریت در پیاده سازی تولید ناب

ترجمه مقاله رابطه بین استراتژی سازمان با مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)

ترجمه مقاله رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش

مقاله ارتباطات بین مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ی

ترجمه مقاله ارتباطات بین مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ی

مقاله سیستم تحقیق و توسعه (R&D) برای توسعه صنعتی

ترجمه مقاله سیستم تحقیق و توسعه (R&D) برای توسعه صنعتی

ترجمه مقاله رفتارهای شهروندی سازمانی تعهدات و اثر یادگیری سازمانی

ترجمه مقاله سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای


عنوان انگلیسی مقاله: Creating customer knowledge competence managing customer relationship management programs strategically
عنوان فارسی مقاله: ایجاد قابلیت شناخت مشتری: مدیریت استراتژیکی برنامه های مدیریتی ارتباط با مشتری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هنگامی که تقاضای روزافزون مشتریان، بسیاری از شرکت ها را تحریک کرد تا به پیاده سازی برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازند، در رابطه با پروسه های داخلی که کمکی به آموزش های سازمانی در مورد روابط فرد مشتری کند،، اطلاعات بسیار کمی در دست بود. در این مقاله چها رچوب مفهومی در رابطه با پروسه های داخلی موجود در برنامه های شناخت مشتری معرفی شده است، که این امکان را به شرکت ها می دهد تا به صورت راهبردی به مدیریت برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازند. این چارچوب بر مبنای 5 بررسی موردی شرکت های خدمات مالی کانادا که به اجرای برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته اند، می باشد.
1. مقدمه
واژه شبکه، به عنوان نشانه ی هر سازما ن برای توصیف الگوی روابط موجود که با استفاده از روابط گزارش شده ی مراتبی، وابستگی به کار، تسهیم اطلاعات و مانند اینها به کار برده می شود . تئوری ها ی گزینه ای استراتژیک بر توانایی مدیران به طراحی مجدد شبکه ها ی دا خلی سازمانی با تغییرات محیط و کارها تاکید دارد. برای مدیران، شبکه ها چیزهایی هستند که مفاهیم را برای کارهایی که می خواهند انجام دهند، می سازند . همچنین چیزی  است که می تواند باعث ایجاد منابع بیشتر و محدودیت های کمتر شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
همکاری در فروش فایل میهن همکار