دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود سوالات استخدامی بانک تجارت

دانلودترجمه مقاله کاربرد تکنولوژی ایزولاسیون پایه لرزه نگاری در ایران

ترجمه مقاله کاربرد تکنولوژی ایزولاسیون پایه لرزه نگاری در ایران

دانلودمقاله مدل رفتاری خزش خاک نرم

ترجمه مقاله مدل رفتاری خزش خاک نرم

ترجمه مقاله طرح پردازش داده های حرکت زمین پایدار

پروژه بررسی علل نشتی در مخازن حاوی سیال

بررسی علل نشتی در مخازن حاوی سیال

پروژه معرفی انواع بیرینگ و روش مونتاژ و دمونتاژ بیرنگ ها

معرفی انواع بیرینگ و روش مونتاژ

پروژه برسی سیستم های ترمز ABS (ضد قفل)

پرژه مقایسه سیستم های سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری

دانلودمقاله شناخت مدیریت دانش شخصی

ترجمه مقاله شناخت مدیریت دانش شخصی

مقاله تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عمکرد کیفیت و نوآوری

ترجمه مقاله تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عمکرد کیفیت و نوآوری

ترجمه مقاله استراتژیک مدیریت بحران در سازمان ها

ترجمه مقاله جایگاه مدیریت منابع انسانی برای عملکرد سازمانی

ترجمه مقاله ارزش برنامه ریزی کسب و کار

مقاله مفهموم مدیریت استراتژیک در بخش غیرانتفاعی

ترجمه مقاله مفهموم مدیریت استراتژیک در بخش غیرانتفاعی

ترجمه مقاله نقش ارتباطات و پشتیبانی مدیریت در پیاده سازی تولید ناب

ترجمه مقاله رابطه بین استراتژی سازمان با مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)

ترجمه مقاله رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش

مقاله ارتباطات بین مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ی

ترجمه مقاله ارتباطات بین مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ی

مقاله سیستم تحقیق و توسعه (R&D) برای توسعه صنعتی

ترجمه مقاله سیستم تحقیق و توسعه (R&D) برای توسعه صنعتی

ترجمه مقاله رفتارهای شهروندی سازمانی تعهدات و اثر یادگیری سازمانی

ترجمه مقاله سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای

۳۱ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است


عنوان انگلیسی مقاله: Innovation in Market Management By Utilizing Business Intelligence
عنوان فارسی مقاله: نوآوری در مدیریت بازار با بکارگیری هوش کسب و کار: معرفی چارچوب پیشنهادی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
امروزه، سازمان کسب و کار برای اینکه قادر باشد در مواجهه با تغییرات متنوع بازار پایدار بماند و در نهایت قادر به مدیریت بازار باشد، نیاز به تجزیه و تحلیل بازار دارد. به این منظور، سازمان باید فرآیندهای کسب و کار خود را با استفاده از فناوری های امروزی که هوش کسب و کار(BI)  نامیده می شود، بروز رسانی نماید. در این مقاله در کنار معرفی فرایندهای مدیریت بازار، ضرورت قابل توجه نوآوری و خلاقیت در این فرایندها برای رقابت در تجارت جهانی مورد بحث قرار گرفته است. علاوه بر این، تعاریف هوش کسب و کار از نقطه نظر نویسندگان مختلف و اصول و ویژگی های هوش کسب و کار بیان می شود. سپس چارچوب پیشنهادی با توجه به ابعاد متنوع و کارکردهای هوش کسب و کار برای تقویت ویژگی های سازمان در جهت دستیابی به رویکرد هوش کسب و کار و دستیابی به منافع آن در روند کسب و کار معرفی می شود. افزایش توسعه حوزه کسب و کار، حضور پیشرو و مبتنی بر هدف در محیط بین المللی و افزایش کارایی سازمان؛ برخی از کارکردهای کلیدی هستند که در ادامه مورد بحث قرار می گیرند. هدف از این مقاله معرفی چارچوب عملی برای کمک به سازمان ها در جهت هدایت اهداف خود به سمت به هوش کسب و کار می باشد، که باعث میشود سازمان ها درک صحیح و به موقعی از وضعیت بازار به دست آورند.
1. مقدمه
در سال های اخیر با توجه به اهمیت اطلاعات در مدیریت سازمان و همچنین پیشرفت فناوری اطلاعات، سیستم های کاربردی کسب و کار که شرکت ها و موسسات را قادر می سازد برای تصمیم گیری با دانش بیشتر و ایجاد بهره وری بالا برای سازمان به وجود آمده اند. در ایالات متحده، بسیاری از شرکت ها، در نمودار سازمانی خود عنوان شغل رئیس تحلیل ها، مدیر استراتژی کسب و کار، مدیر و یا معاون خدمات اطلاع رسانی در بازار دارند که همه اینها نشان دهنده اهمیت تجزیه و تحلیل وضعیت رقابتی می باشد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۹
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: Influence of different components of organizational support for project management on success of the project realization in institute of public health
عنوان فارسی مقاله: تاثیر مولفه های مختلف پشتیبانی سازمانی برای مدیریت پروژه در زمینه موفقیت اجرای پروژه در مؤسسات بهداشت عمومی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف مقاله ی کنونی، طرح اهمیت آموزش عملکرد پروژه، آموزش شغلی و انگیزش و ساختار سازمان پروژه در سازمان های غیر انتفاعی و ایجاد تاثیر آن بر تحقق موفقیت آمیز پروژه می باشد. بدین منظور، ما پرسشنامه ای را طراحی نمودیم. نمونه شامل 180 نفر پاسخگو می باشد که همه در موسسات بهداشت عمومی اسلوونی در سطح درجه دو فعالیت دارند. برای آزمون اهداف تحقیق، آمار توصیفی و مدل رگرسیون مورد استفاده قرار گرفت. نتایج نشان می دهند که متغیرهای مستقل در مدل رگرسیون مبین 75.2% تغییر متغیر وابسته بودند که نشان دهنده تحقق موفقیت آمیز پروژه می باشد. سطوح آموزش و آموزش شغلی و انگیزش مجریان پروژه به لحاظ آماری تاثیر بسزایی بر موفقیت تحقق پروژه داشته است. ساختار سازمان پروژه و جو سازمانی بر پیاده سازی موفق پروژه در موسسات بهداشت عمومی در سطح درجه دو تاثیری ندارند. ویژگی های شناخته شده محیط حمایتی و تاثیرشان بر پیاده سازی موفق یک پروژه در موسسات بهداشت عمومی، نتایج نظری و عملی را بوجود می آورند. نتایج این تحقیق برحسب یک محیط حمایتی مدیریت پروژه، برای طراحان نوآوری های فرایند کاری سودمند خواهد بود. 
مقدمه
پروژه، بعنوان یک شیوه ی پیاده سازی فرایند کاری (شونبرگر و نود ، 1997؛ گایتر و فرازیر ، 2001؛ هایزر و رندر ، 2008)، عامل اصلی تاثیرگذار بر بقای سازمان و همینطور ایجاد و حفظ مزیت رقابتی در بازار جامعه ی امروزی به شمار می آید. با استفاده از نتایج پروژه ها، سازمان ها فرایندهای جدید، کالاها و خدمات بهتر، ارزان تر و سریع تری را توسعه می دهند (فلاین و همکاران، 1997؛ آنتونچیچ و پرودان ، 2008؛ باوک، 2009). پروژه ها از نظر برآورده ساختن نیاز خریدارن و بهبود بهره وری و اثربخشی نیز دارای اهمیت هستند. اجرای موفق پروژه ها، مزیت رقابتی یک شرکت را در بازارهای محلی، منطقه ای و جهانی افزایش می دهد (فورسبرگ و دیگران ، 2000؛ پراهالاد و رامسوامی ، 2000؛ الپکن و دیگران ، 2010). 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۷
رضا منافی
عنوان انگلیسی مقاله: Improving the execution of supply chain management in organizations
عنوان فارسی مقاله: بهبود اجرای مدیریت زنجیرۀ تأمین در سازمان ها
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف ازاین مقاله شناسایی فرصت هایی است که برای بهبود سطح مدیریت زنجیره تأمین(SCM)  لازم می باشد. مدل مفهومی که شرایط مشترک و داخلی مدیریت زنجیره تأمین(SCM)  را پیشنهاد می دهد، بسط داده شد که عهده دار فرایندهای مدیریت زنجیره تأمین(SCM)  به عنوان پیشگامان اصلی اجرای SCM می باشند. بر پایه یک بررسی از 174 مدیر با تجربه که نماینده سازمان های بزرگ بودند، مدلسازی معادله ساختاری به همراه تحلیل سه مرحله ای اهمیت عملکرد انجام شد. نتایج نشان می دهند که شرایط مدیریت زنجیره تأمین(SCM)  ، خصوصا فناوری اطلاعات و منابع انسانی، به عنوان محرک های اصلی بهبود سطح کلی مدیریت زنجیره تأمین(SCM)  می باشند. 
1-مقدمه
کایهارا درسال 2001 مدیریت زنجیره تأمین SCM را به عنوان یکی از بهترین ابزار بهبود کارآیی سازمانها به رسمیت شناخته است. ویلا (2001) SCM  را  به عنوان مدیریت انواع متفاوت جریانهای مالی، جسمی و اطلاعاتی تعریف کرده است که از مرحلة مواد خام به تولید نهایی می رسد؛ جایی که تولیدکنندگان مواد، کارخانجات، توزیع کنندگان و مشتریان به هم می رسند. این زنجیره، تعریف شورای حرفه ای مدیریت زنجیره تأمین را کامل می کند. با کسب توانایی در امر تأمین به داخل و توزیع به خارج، سازمانها، منافع رقابتی را همگام با عملیات با پردازش سریع، انعطاف پذیری بیشتر وصرف هزینة کمتر بدست می آورند ( ال-مودیمیگ و همکاران، 2004). این توانایی به سازمانهایی نیازدارد که SCM را درون حدود داخلی شان حفظ کند. اولهاگر و سلدین ( 2004 ) راجع به وضعیت سازمانهای سوئدی در مواجهه با مسائل ویژه زنجیره تأمین تحقیق کردند؛ درحالی که کیم ( 2007)، تأسیسات مختلف سازمانی را تحلیل و چگونگی اثرات آنها را بر عملکرد SCM  مطالعه نمود. این بررسی ها بر سطح تمرکز زنجیره تأمین پیامد آن عملکرد SCM در برابر انواع مختلف سازمانی تأکید داشت.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۶
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: Implementation of Transportation Management Strategies AVENUE for developing countries
عنوان فارسی مقاله: پیاده سازی راهبردهای مدیریت حمل و نقل با استفاده از مدل شبیه سازی اَوِنیو در کشورهای در حال توسعه
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
الگوهای حمل و نقل شهری هزینه‌های چشمگیری را هم بر شهرهای کشورهای درحال توسعه و هم در کشورهای توسعه‌ یافته تحمیل می‌کند. رشد ترافیک اتومبیل منجر به مشکلات جدی تراکم شده که به عنوان تنگنایی برای شهرهای درحال توسعه و بویژه مانعی  برای شهرهایی که پتانسیل رشد بالایی دارند، می باشد. بزرگراه‌ها، تحرّک شهرها را افزایش داده گرچه به عنوان چالشی پیش روی سیستم بزرگراه‌های شهری به منظور برآورده کردن نیازهای روزافزون شهرهای درحال توسعه و غلبه بر تراکم، می باشد. مستقیم ترین روش برای کاهش تراکم از طریق اصلاح زیرساخت ها با افزودن خطوط و پل‌های جدید که البته گرانترین راه‌ حل نیز هست، می باشد. راه‌حل‌های دیگری نیز وجود دارد که بر بهبود کارآیی زیرساخت های فعلی تاکید دارد. اصلاحات عملیاتی، مدیریت بهتر تصادفات، اجرای سیستم هوشمند حمل‌ونقل، ساماندهی موثر سیستم حمل ‌ونقل عمومی و سایر راهبردهای مدیریت حمل و نقل و بهره‌گرفتن از برخی راهبردهای در دسترس، از جمله این راه‌ حل‌ها می‌باشد. متاسفانه هیچ راه‌ حل کلی و راه علاجی برای این مسائل وجود ندارد و هرموقعیت به طور منحصر به فرد بوده  و نیازمند راه حل مدوّن می باشد.
مقدمه
این مقاله موثر بودن سه راهبرد مدیریت ترافیک را ارائه کرده و به بحث خواهد گذاشت. این راهبردها در کاهش تراکم و فراهم کردن مطالعه موردی در زندگی واقعی با استفاده از مدل «اونیو» به عنوان وسیله‌ای جهت شبیه‌سازی، موثر و کارآمد هستند. این راهبردها عبارتند از:
سیستم کنترل سیگنالی ترافیک
سیستم مدیریت جابجایی
دریافت عوارض جاده‌ای به‌صورت الکترونیکی
مدیریت ترافیک و شبیه‌سازی
«جعبه‌ابزارکاهش تراکم ترافیک»  که سازمان ITE آن‌را فراهم کرده است، راهبردهای مختلفی را برای بیشترین بهره‌وری از آزادراه‌ها، شاهراها و خیابان‌های محلی به‌دست می‌دهد. پیش از پیاده‌سازی هرگونه راهبرد مدیریت ترافیک، همه‌ی گزینه‌های محتمل باید مورد ارزیابی قرار گیرند تا بتوان گزینه‌ی مناسب را که پاسخگوی نیازها باشد، انتخاب کرد. و مزیت اصلی استفاده از ابزارهای شبیه‌سازی در این است که امکان پیش‌بینی را فراهم می‌کند. هنگامی که یک مدل خاص آماده شده و برای موقعیت مورد بررسی کالیبره شود آن‌گاه می‌توان اطلاعات لازم را برای تحلیل حالت‌های مختلفی بعدی به‌دست آورد و میزان موثر بودن آن‌ها را اندازه‌گیری نمود. جنبه‌ی دیگر شبیه‌سازی ترافیک، قابلیت انعطاف آن برای ارزیابی چگونگی تبدیل یک پروژه در سطح برنامه‌ای (سطح کلان) به سطح عملیاتی (سطح خرد) است. 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۳
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: Implementation of enterprise resource planning systems in the Cypriot industry
عنوان فارسی مقاله: پیادهسازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمانی در شرکتی در قبرس
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- هدف این مقاله بررسی عملکرد دو شرکت بزرگ قبرسی است که اخیراً سیستم های برنامه  ریزی منابع انسانی (ERP) را در تلاش برای دستیابی به برتری رقابتی و افزایش سهم بازار معرفی نموده است.
طراحی/متدولوژی/رویکرد- این مقاله مبتنی بر داده هایی است که ازطریق مصاحبه های فردی با مدیران ارشد دو شرکت گردآوری شده است.
یافته ها- هر دو شرکت از جمله اولین سازمان هایی در قبرس هستند که سیستم های برنامه ریزی منابع انسانی (ERP) را پیاده سازی نموده اند و درنتیجه یک رابط برای مدیریت تمامی عملیات-هایشان در اختیار دارند- یعنی از ورود سفارشهای فروش گرفته تا هماهنگی حمل و خدمات پس از فروش به مشتری. سیستم جدید منافع قابل توجهی را برای دو شرکت در تولید و هم در دیگر کارکردهای عملیاتی دربر داشته است.
کاربردهای عملی- پیشنهادات متعددی برای دیگر شرکت های قبرسی که پیاده سازی سیستم-هایERP‌ را درنظر دارند صورت گرفته است بطوریکه می توانند به حداکثر منافع از قبل پذیرش این سیستم ها دست یابند.
اصالت/ارزش- این مقاله برای اولین بار بررسی کرده است که چگونه دو شرکت قبرسی سیستم هایERP را پیاده سازی نموده اند و شباهت ها و تفاوت های میان این دو پیاده سازی، و منافعی که این سیستم ها برای این دو شرکت دربر دارند، مورد ارزیابی قرار داده اند.
نوع مقاله: مقاله تحقیقاتی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۲
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: Impact of Organizational Commitment and Organizational Citizenship Behavior on Turnover Intentions of Call Center Personnel in Pakistan
عنوان فارسی مقاله: تأثیر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی روی قصد جابجایی پرسنل مرکز تلفن در کشور پاکستان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله به بررسی تأثیر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی بر قصد جابجایی کارکنان پرسنل مرکز تلفن در پاکستان می پردازد. داده ها از 114 پاسخ دهنده برای اندازه گیری تاثیر دو عامل بر روی قصد جابجایی مورد استفاده قرار گرفت. همبستگی و رگرسیون برای تحلیل رابطه قصد جابجایی با تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی مورد استفاده قرار گرفت. نتایج حاصل از مطالعه نشان داد که قصد جابجایی پرسنل مرکز تلفن در سازمانی بستگی دارد به تعهد سازمانی کارکنان داشته اما رفتار شهروندی بر قصد جابجایی پرسنل مرکز تلفن تاثیر قابل توجهی ندارد. نتایج در مورد فرهنگ های جمعی پاکستان و کاربردهای سیاسی برای مدیران، بحث می نماید.
مقدمه
حفظ و جذب کارکنان در مراکز تلفن، چالش بزرگی است. میانگین جابجایی ها به طور متوسط در هر سال بین 35 و 50 درصد است. هزینه های انسانی شامل استرس شغلی و فرسودگی شغلی از پرسنل مرکز تلفن به خوبی دلیل بر این ادعاست. 
جابجایی پرسنل مرکز تلفن هزینه عملیات کسب و کار را افزایش میدهد. یک سوم از پرسنل مراکز تلفن کمتر از یک سال سابقه کار دارند. اگر اختیارات بالا و نظارت پایین وجود داشته باشد نسبت جابجایی 9٪ است. درحالی که نتایج نظارت بالا با اختیارات کم به جابجایی 37 درصد منجر می شود. پرسنل مراکز تلفن اغلب کارکنان خط مقدمند که در تعامل با مشتریان هستند و همیشه توسط مدیریت تحت مراقبت و نظارت هستند.
بر اساس این مطالعه ما بر این موضوع متمرکز شده و تاثیر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی در قصد جابجایی پرسنل مراکز تلفن در پاکستان را تحلیل می نماییم.  هدف از این مطالعه ارائه دستورالعمل هایی برای متخصصان منابع انسانی برای کنترل و جابجایی کارکنان است. متخصصان منابع انسانی در مراکز تلفن، همواره در جستجوی راه های موثری می باشند که از طریق آن آنها بتوانند راه حل های انعطاف پذیری برای کنترل نسبت جابجایی نیروی کار ارائه دهند. همانطور که ما مشاهده می کنیم؛ مراکز تلفن در بازاریابی خدمات با هدف گرفتن سهم بازار بسیار زیاد تقویت می شوند. نمایندگی های مراکز تلفن در یک موقعیت خوب برای حفظ کسب و کار فعلی، ترویج کسب و کار جدید، و توسعه روابط مشتری برای آینده هستند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۱
رضا منافی
چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ب.ظ

ترجمه مقاله کارآفرینی و مدیریت منابع انسانی


عنوان انگلیسی مقاله: Human resource management and corporate entrepreneurship
عنوان فارسی مقاله: مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی شرکت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
دسته: مدیریت
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: هدف از این مقاله معرفی موضوع خاص "مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی شرکت " می باشد.
طرح / روش/ رویکرد: در این مقاله موضوع خاصی بحث شده، که به بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی از دیدگاههای مختلف، با رویکردها و استفاده از زمینه های مختلف تجربی می پردازد.
یافته ها: مقاله بر عوامل مختلف مدیریت منابع انسانی رفتار کارآفرین و نفوذ آنها روی کارآفرینی شرکت تأکید دارد.  نتایج از زمینه های مختلف تجربی همانند شرکت های کوچک و متوسط، مطالعات موردی، سرمایه گذاری مشترک در ایالات متحده آمریکا، چین، و اسپانیا، در میان دیگران، کمک مهمی به تحقیقات قبلی نموده است.
اصالت/ارزش: این مقاله در مورد فصل مشترک و ارتباط بین منابع انسانی مدیریت و کارآفرینی شرکت بحث می نماید.  منابع انسانی نقش اساسی در این زمینه ایفا می نماید تا آنجا که می تواند مشوق و یا مانع کارآفرینی شرکت شود.
اهمیت نوآوری برای توسعه اقتصادی و اجتماعی چیزی است که عموما پذیرفته شده است. تغییرات محیطی و افزایش رقابت در میان موسسات؛ شرکت ها را وادار نموده که دائما برای کسب موفقیت به دنبال نوآوری باشند. در این میان موسسات بایستی انعطاف پذیری خود را بهبود دهند و مزیت های رقابتی را با پرورش کارآفرینی از طریق عملیاتشان بدست آورند.
کارآفرینی نقش ضروری در بهبود بهره وری و ترویج رشد اقتصادی ایفا می نماید. تعاریف بسیاری برای کارآفرینی در سطح شرکت وجود دارد، اگر چه تمامی آنها مبتنی بر مقالات ابتدایی از میلر و استیونسون می باشد میلر (1983)  اشاره می کند که رفتار کارآفرینانه شامل نوآوری، پیش فعال بودن و ریسک پذیری است . استیونسون یک چشم انداز منابع و مهارت اتخاذ می کند، و در نظر دارد که رفتار کارآفرینانه در دستیابی و بهره برداری از فرصت های بازار است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۴
رضا منافی
چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ب.ظ

ترجمه مقاله تاثیرعوامل انسانی بر مدیریت بحران


عنوان انگلیسی مقاله: Human impact issues for crisis management in organizations
عنوان فارسی مقاله: تاثیرعوامل انسانی بر مدیریت بحران در سازمانها
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مقاله، توصیف انطباق مدل ارزیابی، سیستم ارزیابی پزشکی و خدمات درمانی   (TAS) است، که به هنگام رویارویی با بحران برای درک اثر عوامل انسانی یک بحران در داخل سازمان به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.
طرح/ روش شناسی/ رویکرد: پس از بررسی تحقیقات، مدل TAS تنظیم می شود تا برای سازمانها در مواجهه با بحران قابل استفاده باشد. 9 ویژگی مرتبط با اثر بحران بر کارکنان یک سازمان بحث می شود. یافته ها- پیشنهادات لازم در مورد روش هایی که سازمانها بتوانند از مدل TAS استفاده کنند تا آمادگی خودشان را برای فعالیت های بازسازی و نوسازی بعد از وقوع بحران بهبود بخشند، ارائه می شود. این پیشنهادات فهرست روش های استفاده از TAS و همینطور رویکردهایی که مشاوران هنگام فعالیت در سازمان ها بتوانند از آنها استفاده کنند را ارائه می کند. پیشنهادات همچنین برای تحقیقات بعدی می تواند در زمان کار با سازمان، بکار گرفته شود. اگرچه مفاهیم استفاده شده در مدل  TAS برای افراد توسعه داده شده اند، لیکن می توان بهنگام بحران در سازمان ها نیز از آن استفاده کرد.
اصالت/ ارزش: این مقاله پیشنهادات کاربردی نیز ارائه می دهد تا به سازمان ها در مدیریت تاثیر بحران سازمان ها بر کارکنانشان کمک نماید. تحقیق در این زمینه باید به بهبود TAS برای سازمانها، بویژه ارزیابی شدت واکنش سازمان ها کمک کند.
مقدمه
سابقه ارزیابی در مدیریت بحران سازمانی بر ارزیابی ریسک ( پاتون و همکاران،2000) و تجزیه و تحلیل تاثیر کسب و کار ( لایه 2002؛ مایرز، 1999) متمرکز بوده است.  این تلاش ها برای کشف و همچنین تخفیف تلفات بالقوه ناشی از بحران طراحی می شوند (میتراف و آناگنوس،2001). ارزیابی ریسک، پتانسیل های بالقوه یک سازمان برای بحران را با ارزیابی و ممیزی تهدیدا ت داخلی و خارجی تعیین می کند( هربیرگ،2003؛هوج،2003). تهدیدات احتمالاً شامل موقعیت سازمان یا کفایت تجهیزات و تکنولوژی می شود. هدف شناسایی ریسکها، تا حد امکان کاهش آنها برای جلوگیری و حداقل نمودن زیان های مالی است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۲
رضا منافی


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات علمی
عنوان کامل: پروژه بهینه سازی سیکل تبرید اجکتوری جهت بالا بردن راندمان سرمایشی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 82
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
سیکل تبرید اجکتوری به دلیل ایجاد سرمایش مورد نیاز ساختمان ها با استفاده از منابع انرژی با کیفیت پایین امروزه مورد توجه محققین زیادی قرار گرفته است . با وجود اینکه این سیکل در مقایسه با سیکل تبرید تراکمی از راندمان کمتری برخوردار است ولی مصرف کم برق آن و همچنین نبود قطعات متحرک در این سیستم ها می تواند دلیل قانع کننده ای برای جایگزینی این سیکل ها به جای سیکل های تبرید تراکمی معمولی باشد. هدف از انجام این تحقیق بررسی عوامل موثر بر عملکرد سیکل تبرید اجکتوری می باشد. درکل کارایی سیکل تبرید اجکتوری به سه عامل مهم بستگی دارد که این سه عامل به ترتیب شامل دما وفشار مبرد در نقاط مختلف اجکتور (بویلر، کندانسور و اواپراتور) ، هندسه اجکتور و نوع مبرد استفاده شده جهت سرمایش می باشد. در این تحقیق به دو روش کارایی اجکتور مورد بررسی قرار گرفته است که در روش اول که در این تحقیق به روش هندسه ثابت از آن یاد می شود، هندسه اجکتور ثابت در نظر گرفته شده است و تغییرات راندمان با تغییر فشار و دمای مبرد در نقاط مختلف سیکل بدست می آید. محققینی که در عرصه اجکتور فعالیت داشته اند به بررسی کارایی اجکتور ومقایسه عملکرد آنها با استفاده از مبردهای مختلف استفاده شده در سیکل با هندسه ثابت پرداخته اند. ولی آنچه که مشخص است، این مطلبمی باشد که یک سیکل تبرید اجکتوری که جهت ایجاد سرمایش برای اهداف تهویه مطبوع طراحی می شود، همیشه با یک دمای ثابت کندانسور و اواپراتور روبرو می باشد و عواملی که به طراح اختیار عمل می دهد شامل دمای بویلر ، نوع مبرد و هندسه اجکتور می باشد، که در روش دوم که به روش طراحی از آن یاد می شود به این بخش پرداخته شدهاست. در این قسمت دمای کندانسور و اواپراتور ثابت در نظر گرفته شده و مقدار دمای بویلری وهندسه ای که می تواند مقدار نسبت مکش ثابتی را که از اجکتور مطالبه شده برای طراح فراهم کند، بدست می آید.
در این تحقیق برای بررسی سیکل تبرید اجکتوری به روش طراحی دمای اواپراتور ثابت و برابر 21 درجه سانتیگراد قرار داده شده است و جداولی که نتایج بدست آمده از شبیه سازی برای دماهای مختلف کندانسور و مبردهای مختلف موردمطالعه در این تحقیق می باشند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۰
رضا منافی
چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۴ ب.ظ

ترجمه مقاله مدیریت استعداد و مدیرت عملکرد


عنوان انگلیسی مقاله: Goal or target setting and performance assessment as tool for talent management
عنوان فارسی مقاله: هدف گذاری و ارزیابی عملکرد به عنوان ابزارهایی برای مدیریت استعداد
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مدیریت استعداد به یک ناحیه از دغدغه های رو به رشد در صنعت و جوامع تحقیقاتی تبدیل شده است، این مقاله به دنبال بررسی کارکردهای مدیریت استعداد و روندهایی است که باعث شکل گیری شرکت های تجاری موفق می شود. بررسی موردی بهترین کارکردها در مدیریت استعداد با استفاده از مصاحبه های شخصی و بایگانی داده های مشترک  توسط سازمان دنبال شد. این بررسی موردی که تغییرات مدیریت استعداد را توصیف می کند در ابتدا از یک شرکت تولید فولاد آغاز شد. در این رابطه پیرامون هدف گذاری که جدیدا اجرا شده، مدیریت عملکرد و کارکردهای توسعه کارکنان شرکت بحث می شود. این مورد به تحلیل این نوآوری ها، شکاف های موجود در این سیستم ها پرداخته و روش یکپارچه ای را برای موارد مشابه نشان می دهد.
1. مقدمه
مراحلی شامل بحران مداوم و یا حتی دائم از چالش های جدی و یا نا آشنا برای موسسات وجود دارد. سرعت تکامل فن آوری ها، رقابت شدید جهانی، محدودیت های انرژی، تغییرات آب و هوایی، عدم قطعیت های سیاسی و بی ثباتی اقتصادی همه از ویژگی های محیط کسب و کار فعلی می باشند. سازمان ها از چندین طرح ابتکاری استراتژیک مانند گسترش، ادغام و اتحاد استفاده می نمایند. با این حال، یکی از عوامل که به عنوان یک اصل ثابت و اجتناب ناپذیر ظهور می نماید، نیاز به نیروی کار مناسب، آموزش دیده و ماهر، با انگیزه و بالاتر از همه نیروی کار فعال و با استعداد است. در این میان سازمان هایی که قادر به جذب و حفظ استعداد هستند به عنوان رهبران جهانی ظهور می یابند. رقابت و عدم در دسترس بودن کارکنان بسیار با استعداد و ماهر باعث شده که حفظ کارکنان با استعداد از اولویت های مهم برای سازمان می باشد. به همین دلیل است که به مدیریت استعداد توجه زیادی در سالهای اخیر شده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۴
رضا منافی
همکاری در فروش فایل میهن همکار