دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود سوالات استخدامی بانک تجارت

دانلودترجمه مقاله کاربرد تکنولوژی ایزولاسیون پایه لرزه نگاری در ایران

ترجمه مقاله کاربرد تکنولوژی ایزولاسیون پایه لرزه نگاری در ایران

دانلودمقاله مدل رفتاری خزش خاک نرم

ترجمه مقاله مدل رفتاری خزش خاک نرم

ترجمه مقاله طرح پردازش داده های حرکت زمین پایدار

پروژه بررسی علل نشتی در مخازن حاوی سیال

بررسی علل نشتی در مخازن حاوی سیال

پروژه معرفی انواع بیرینگ و روش مونتاژ و دمونتاژ بیرنگ ها

معرفی انواع بیرینگ و روش مونتاژ

پروژه برسی سیستم های ترمز ABS (ضد قفل)

پرژه مقایسه سیستم های سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری

دانلودمقاله شناخت مدیریت دانش شخصی

ترجمه مقاله شناخت مدیریت دانش شخصی

مقاله تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عمکرد کیفیت و نوآوری

ترجمه مقاله تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عمکرد کیفیت و نوآوری

ترجمه مقاله استراتژیک مدیریت بحران در سازمان ها

ترجمه مقاله جایگاه مدیریت منابع انسانی برای عملکرد سازمانی

ترجمه مقاله ارزش برنامه ریزی کسب و کار

مقاله مفهموم مدیریت استراتژیک در بخش غیرانتفاعی

ترجمه مقاله مفهموم مدیریت استراتژیک در بخش غیرانتفاعی

ترجمه مقاله نقش ارتباطات و پشتیبانی مدیریت در پیاده سازی تولید ناب

ترجمه مقاله رابطه بین استراتژی سازمان با مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)

ترجمه مقاله رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش

مقاله ارتباطات بین مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ی

ترجمه مقاله ارتباطات بین مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ی

مقاله سیستم تحقیق و توسعه (R&D) برای توسعه صنعتی

ترجمه مقاله سیستم تحقیق و توسعه (R&D) برای توسعه صنعتی

ترجمه مقاله رفتارهای شهروندی سازمانی تعهدات و اثر یادگیری سازمانی

ترجمه مقاله سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای

۳۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است


عنوان انگلیسی مقاله: The enabling role of decision support systems in organizational learning
عنوان فارسی مقاله: نقش توانمند سازی سیستم های پشتیبان تصمیم در یادگیری سازمانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
سازمان ها به طور عادی اطلاعات را پردازش می کنند، تصمیماتی را اتخاذ نموده و آنها را اجرا می کنند. پیشرفت های اخیر در کامپیوتر و تکنولوژی های ارتباطات طریقه انجام هر یک از وظایف سازمان را تغییر داده است. سیستم های پشتیبان تصمیم (DSSs) دسته مهم از ابزار هایی هستند که یک سازمان برای پشتیبانی و ارتقاء فعالیت های تصمیم گیریش مورد استفاده قرار می دهد. به طور سنتی، سازمان ها به دنبال این هستند که یک سری اهداف از پیش تعیین شده و ثابت داشته باشند. اما برای حفظ جایگاه رقابتی و بقاء در محیط پویای امروز سازمان ها باید توانایی واکنش سریع نشان دادن و وفق پیدا کردن با تغییرات در وضعیت کسب و کارش را داشته باشند. برخی تغییرات می تواند به دلیل پیشرفت های فنی، رشد و تغییر تقاضای مشتریان، الزامات رقابتی، تغییر در نیروی کار، تاثیرات محیطی و سیاسی، فشارهای اجتماعی، نگرانی های امنیتی و غیره باشد. در سال های اخیر حوزه DSS بسیار تخصصی تر شده است و در برگیرنده پارادایم هایی همچون سیستم های خبره(ESs)، DSS های هوشمند، DSS های فعال و DSS های سازگارپذیر می باشد. هوش مصنوعی (AI) بر پایه فنونی است که در بسیاری از کاربردهای DSS به کار گرفته شده اند، از اینرو قابلیت های پشتیبانی DSS افزایش می یابد. برخی پارادایم ها دارای کاربرد بالقوه در هر دو زمینه یادگیری سازمانی و فردی می باشند. هرچند میزان اینکه هر یک از DSS های موجود می توانند یادگیری سازمانی را تقویت کنند هنوز به طور جدی مورد بحث است. این مقاله استراتژی های یادگیری به کارگرفته شده توسط سازمان ها و DSSها را مورد آزمون قرار می دهد و یک چارچوب را به منظور شرح اینکه چگونه یک DSS می تواند یادگیری سازمانی را ارتقاء دهد، ارائه می دهد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۰
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: The effect of system feedback and decision context on value-based decision-making behavior
عنوان فارسی مقاله: اثرات بازخورد سیستم و زمینه تصمیم بر رفتار تصمیم گیری بر مبناء ارزش
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مطالعات نسبتا کمی در زمینه تحقیق درباره سیستم اطلاعات مدیریتMIS) ) که به بررسی رفتار تصمیم گیری ارزش محور می پردازد، انجام شده است. پیچیدگی فزاینده محیط تصمیم، تکیه بیشتر تصمیم گیرندگان را بر ارزش های شخصی ایجاب می کند، پس ارزش های شخصی جزء مهمی برای مطالعه و بررسی در زمان طراحی سیستم هایی برای کمک کردن به تصمیم گیری می باشد. این مقاله به توصیف تجربه ای در زمینه تعیین اینکه چطور رفتار تصمیم گیری براساس ارزش شخصی می تواند بواسطه بازخورد ویژه بر سیستم اطلاعاتی اثر بگذارد، می پردازد. هم چنین نقش زمینه تصمیم بر تصمیمات ارزش محور را بررسی می کند. نتایج نشان می دهند که رفتار تصمیم گیری ارزش محور می تواند تاثیر گذار باشد و از تئوری حامل و تئوری واکنشی به عنوان پیشگوئی کننده های مفیدی از پاسخ تصمیم گیرنده به بازخورد در زمینه های مختلف تصمیم بحث نماید. 
مقدمه : 
امروزه تصمیم گیرندگان با مشکلات و ابهامات فزاینده ای روبرو هستند. حقیقتا تصمیمات حال از زمانیکه DSS ها از حدود سی سال پیش معرفی شدند پیچیدگی کمتری ندارند. Courtney در تجزیه و تحلیل اش از DSS و سیستم های مدیریت دانش این پیچیدگی فزاینده را خاطر نشان می کند: (بیشتر راههای موثر باید برای ساپورت نظم بخشیدن به علمی وسیع که نیاز دارد به ارتباطات درونی بالا و موقعیتهای بد در آینده به کار روند).
موقعیت های Wicked (شرور)که توسط Rittel و Weber تعریف شده است ، تعدادی مشخصه بارز دارد که بعضی از آنها عبارتند از : مشکلات ممکن است هیچ فرمول صریح و قطعی نداشته باشند ، راه حل ها برای مشکلات درست یا غلط نیستند اما خوب و بد هستند ، و هر مشکل می تواند یک نشانه از مشکل دیگر باشد. پس سیستم های ساپورت تصمیم چطور باید این مشکلات را پیش بینی نمایند ، آن ممکن است مستلزم ساپورت DSS و بررسی ارزش های شخصی تصمیم گیرنده ، استفاده ار آنها بعنوان خطوط راهنما در موقعیت هایی است که تصمیم گیرنده یک نقص در اطلاعات و یا دانش محدود برای حل مشکلات داشته باشد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۹
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: The dark side of buyer–supplier relationships A social capital perspective
عنوان فارسی مقاله: جنبه مبهم روابط خریدار- فروشنده؛ یک نگرش سرمایه اجتماعی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 32
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تحقیقات مربوط به مدیریت زنجیره تامین (SCM)، به طور مشتمری به گسترش " بخش روشن" روابط همکاری فروشنده- خریدار (BSRs) پرداخته است. بر مبنای استدلال سرمایه اجتماعی، محققان مدیریت زنجیره تامین (SCM) به این بررسی پرداخته اند که چگونه خریدار می تواند دسترسی به منابع داشته و به تعدیل ان از طریق روابط همکاری فروشنده- خریدار (BSRs) بپردازد. بررسی ما به بسط این رشته پژوهش با مد نظر قرار دادن جنبه مبعم سرمایه در روابط می پردازد. تحقیق به این ارزیابی می پردازد که چگونه سرمایه اجتماعی در شکل شناختی، رابطه ای و ساختاری دارای سهم بوده یا مانع ارزش گذاری در رابطه فروشنده- خریدار (BSRs) می گردد. بررسی های تولیه و اهداف ثانویه ، به تایید تحقیقات موجود پرداخته و جنبه ابهام ان باعث بسط پژوهش می گردد. رابطه منحنی شکل معکوسی بین سرمایه اجتماعی و عملکرد وجود دارد. همچنین سرمایه اجتماعی بسیار زیاد یا کم می تواند عملکرد را متضرر کند.این بررسی تایید می کند که ایجاد سرمایه اجتماعی در روابط همکاری فروشنده- خریدار (BSRs) به طور مثبتی دارای تاثیری بر روی عملکرد خریدار بوده،  اما اگر به حد افراط نظر قرار گیرد، می تواند بر روی توانایی خریدار در مورد اهدافش و همچنین تصمیم گیری موثر، تاثیر بدی داشته و همچنین می تواند رفتار فرصت طلبانه فروشنده را افزایش دهد. همچنین بررسی ما مشخص می کند که چگونه خریدار می تواند طهور جنبه های ابهام بر انگیز را به تاخیر بیاندازد. این بررسی، مسیر پژوهشی جدیدی را در شرایط همکاری فروشنده- خریدار (BSRs) باز کرده و جهت هایی را برای پژوهش ها و فعالیت های آینده پیشنهاد دهد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۶
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: The critical success factors of business process management
عنوان فارسی مقاله: عوامل حیاتی موفقیت درمدیریت فرایند کسب و کار
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اگرچه مدیریت فرایند کسب وکار ( BPM ) یک مفهوم کلی است، اما هنوز بعنوان یک تئوری می باشد. این منجر به مشکلاتی در شناسایی عوامل بحرانی موفقیت دربرنامه های مدیریت فرایند کسب وکار در حالت کلی و خاص می شود. این مقاله یک چارچوب اساسی را با استفاده از سه نظریه مطلوبیت ارائه می دهد : اقتضایی، قابلیتهای پویا و تناسب وظیفه/فناوری. فرض اصلی این است که در درجه اول، تناسب بین محیط کسب و کارو فرایندهای کسب و کار مورد نیاز باشد. سپس بهبود مستمر و تناسب مناسب بین فرایندهای وظیفه ای کسب و کار و سیستم های اطلاعاتی باید وجود داشته باشد. تئوری زمینه ای مورد استفاده باید عوامل موفقیت حیاتی در مطالعه موردی از بخش های بانکی را شناسایی کند.
مقدمه
از 40 سال قبل موضوع تناسب بین سازمان و استراتژی، ساختار، فرایندها، فناوری ومحیط آن، اساسی برای ایجاد نظریه و پژوهش ها بوده است. محیط درحال تغییر،منجر به افزایش علاقه در بهبود فرایندهای کسب و کار سازمانی به منظور ارتقاء کارایی شده است. یکی از زمینه های برخورد با چالش ها در مدیریت فرایند کسب وکار (BPM) است و موجی از مقالات و علایق شاغلان در این زمینه بیش از یک دهه است که وجود دارد. BPM در این مقاله بعنوان همه ی تلاش های یک سازمان برای تحلیل و بهبود مستمر فعالیت های اساسی مثل تولید، بازاریابی، ارتباطات و دیگر عناصر اصلی عملیات شرکت تعریف شده است. فرایند کسب و کار مجموعه ای کامل از فعالیت های هماهنگ پویا یا منطقی و مرتبط با وظایف است که باید به دنبال انجام ارائه  ارزش برای مشتریان یا تحقق دیگر اهداف استراتژیک باشد. گرچه تحقیقات مختلف تجربی نشان می دهد که یک همبستگی مثبت بین مدیریت فرایند وموفقیت کسب و کار وجود دارد. هیچ مزیت قابل توجهی وجود ندارد که بتواند اعتیاد به مواد مخدر را توجیه کند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۵
رضا منافی
عنوان انگلیسی مقاله: The contingency effects of environmental uncertainty on the relationship between supply chain integration and operational performance
عنوان فارسی مقاله: تأثیرات محتمل الوقوع عدم قطعیت محیطی بر روی ارتباط بین ادغام زنجیرة تأمین و عملکرد عملیاتی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله، تحقیقات پیشین زنجیرة تأمین را با ایجاد و آزمایش تجربی یک مدل تئوریک از تأثیرات محتمل الوقوع عدم قطعیت محیطی (EU) بر ارتباطات بین 3 بعد از یکپارچگی زنجیرة تأمین و 4 بعد از عملکرد عملیاتی توسعه می دهد. براساس تئوری های پردازش اطلاعات سازمانی و محتمل الوقوع، بحث می کنیم که تحت شرائط عدم قطعیت بالا، ارتباطات بین یکپارچگی مشتری/عرضه-کننده و تحویل و عملکرد منعطف و بین یکپارچگی داخلی و کیفیت محصول و هزینه تولید تقویت خواهد شد. این فرضیات به طور گسترده از طریق تحلیل های گروهی و مسیر ساختاری پرسشنامه-هایی که از 151 کارخانه تولید خودرو در تایلند جمع آوری شد، تأیید شده است. این مقاله به تحقیقات محتمل الوقوع مدیریت عملیات کمک کرده و به طور تجربی توضیحاتی را برای مدیران جهت متمایزکردن تأثیرات تلاش های یکپارچه خارجی و داخلی تحت شرایط محیطی مختلف بیان می کند. 
مقدمه: 
رشد (یا افزایش) شواهد بیان می کنند که یکپارچگی زنجیره تأمین (sci) تأثیر مثبتی بر نتایج عملکرد عملیاتی مانند تحویل، کیفیت، انعطاف پذیری، هزینه دارد.
 (1) voss & susa. (2008) بیان می کنند زمانی که ارزش یک بهترین راهکار مثل SCI از طریق شواهد تجربی حمایت می-شود، تحقیق باید از تعدیل ارزش آن به سمت فهم شرایط زمینه ای که مؤثر هستند، تغییر مسیر دهد. از میان عوامل، عدم قطعیت محیطی (Eu) به عنوان یک عامل زمینه ای (مفهومی) که براثربخشی یک بهترین راهکار اثرگذار است، شناسائی شده است.
 (2) برخی از مطالعات اخیر بحث می کنند که روابط SCI و عملکرد، توسط EU تعدیل می شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۱
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: The classification and strategic management of services in e-commerce
عنوان فارسی مقاله: طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بررسی های قبلی نتوانسته بخش خدماتی را مد نظر قرار دهد، که امروزه بخش مهمی از تراکنش های تجارت الکترونیک را شامل می گردد. برای غلبه بر چنین محدودیت هایی، این پژوهش تمرکزش را بر روی ارائه خدمات آنلاین قرار داده و به دنبال توسعه این طبقه بندی می باشد. به این منظور، خدمات آنلاین ار مکان های درگاه کشور کره شناسایی شده و توسط 11 متغیر دسته بندی شدند که درک مشتری را در مورد مشخصه های خدمات در بافت تجارت الکترونیک نشان می دهد. داده های تحلیل حاصل از بررسی بوده و تکنیک های داده کاوی و فرایندهای آماری شامل تحلیل فاکتور، خوشه بندی و تحلیل واریانس (ANOVA) مورد استفاده قرار گرفتند. در نتیجه ، خدمات آنلاین به شش گروه دسته بندی شدند- متراکم، تخصصی، عقلانی، اعتبار، خدمات حمایتی و تاسیسات و مشخصه های مجزای هر گروه مورد بررسی قرار گرفته و استراتژی هایی برای بازاریتبی و فعالیت پیشنهاد شده اند. با درک خصوصیات منحصر به فرد هر گروه خدمات، مدیران می توانند به پیاد سازی استراتژی های مناسب تر پرداخته، نگرش های مثبت را به سمت تراکنش های آنلاین سوق داده و در نهایت اهداف خرید آنلاین را افزایش دهند.
1.مقدمه
از اواخر 1990، استفاده از وب سایتها به عنوان پل ارتباط بازاریابی با افزایش کاربران اینترنت افزایش یافت. پیشرفت فناوری اطلاعات سبب شد کالاها و خدمات گوناگونی بدون توجه به بعد زمان و مکان پدیدار شوند. نرم افزارهای پیشرفته منجر شد مشتریان و تجار تحت شرایط ایمن به خرید وفروش در اینترنت بپردازند. در نتیجه بازاریابی الکترونیکی به عنوان  مکانی مجازی برای معاملات آنلاین مورد توجه قرار گرفت. که تلاش های بسیاری برای شناسایی عوامل موفقیت در تجارت الکترونیک صورت گرفت. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۰
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: Task and relationship conflict in short-term and long-term groups
عنوان فارسی مقاله: تعارض وظیفه و رابطه در گروه های کوتاه مدت و بلند مدت - نقش بحرانی کنترل هیجان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- هدف مقاله حاضر، بررسی تعامل سه گانه تضاد وظیفه، کنترل هیجان و موقتی بودن گروه در زمینه پیدایش تعارض رابطه می باشد. 
طرح/روش شناسی/ رویکرد- برای بررسی تعامل کنترل هیجان و تضاد وظیفه بر پیدایش تعارض رابطه در 43 گروه کوتاه مدت (موقتی) و 44 گروه بلند مدت، یک بررسی میدانی صورت گرفت. 
یافته ها- نتایج نشان می دهند که بیشترین امکان تضاد وظیفه در شکل گیری تعارض رابطه زمانی است که گروه ها (کوتاه مدت و بلند مدت) دارای فرایندهای کنترل هیجان اثربخش کمتری هستند، با وجود اینکه تضاد وظیفه و رابطه در گروه های بلند مدت تا حدودی تفکیک می شوند و در کنترل هیجان امتیاز بالایی بدست می آورند.
محدودیت ها/ پیشنهادات تحقیق- مقاله برحسب پیشنهادات آن ها برای مدیریت تعارض در گروه ها با بحثی درمورد نتایج بدست آمده نتیجه گیری می کند. تحقیق تکمیلی برای بررسی کامل متغیرهای مدل، بایستی تاثیرات تعدیل کننده بررسی های طولی را مورد بررسی قرار دهد.
اصالت/ ارزش- مقاله به مدل های اقتضایی ضروری تعارض درون گروهی پاسخ می گوید و تاثیر تعدیل کننده دو احتمال را در رابطه بین تعارض وظیفه و رابطه بررسی می نماید. 
مقدمه
شواهد تجربی اولیه، رابطه ی قوی و مثبت میان تعارض وظیفه و رابطه در گروه ها را اثبات نموده اند (جن، 1997). با این وجود، تحقیقات اخیر (ایوکو و همکاران ، 2008؛ دی درو و وینگارت ، 2003؛ نایر، 2008؛ پترسون و به فر ، 2003؛ سیمونز و پترسون ، 2000؛ اسپیکمن و ریالس ، 2010؛ یانگ و موس شولدر ، 2004) پیشنهاد می دهند که چندین عامل احتمالی این رابطه را تعدیل می کنند. سوابق و نتایج دو گونه تعارض در گروه هایی مورد بررسی قرار گرفت که در میزان ثبات شان فرق داشتند، با این حال، هیچگونه تلاشی در زمینه ی بررسی تاثیر متقابل انها در گروه های کوتاه مدت و بلند مدت صورت نگرفته است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۱
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: Supply Chain Management in The Brazilian Automobile Industry
عنوان فارسی مقاله: مدیریت زنجیره عرضه در صنعت خودروسازی برزیل: تنگناهایی برای رشد پایدارتر
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مقاله کنونی با اتخاذ سیستم تولید کم سود بعنوان مدل مرجع، رویکرد مدیریت زنجیره عرضه و رابطه بین بخش های خصوصی و دولتی را در صنعت خودروسازی برزیل بررسی می نماید. بواسطه یک بررسی موردی که در خلال سال های اکتبر 2006 تا اکتبر 2008 در یک خودروسازی خصوصی انجام شده است، دو تنگنا در این بخش صنعتی برزیل شناسایی شده است: (1) تاکید بر هماهنگی بجای یکپارچگی در مدیریت زنجیره عرضه؛ و (2) کانال های ناکافی ارتباطی میان بخش های خصوصی و دولتی، که منتهی به خط مشی های ناکارآمد برای حمایت از خودروسازان با حجم تولید پایین می شود.
1. مقدمه
هدف این مطالعه شناسایی برخی از تنگناهای دستیابی به سطح بالاتر رشد اقتصادی در صنعت خودروسازی برزیل، بوسیله یک موردکاوی که در یک خودروسازی خصوصی صورت گرفته که وسایل نقلیه سبک تجاری میتسوبیشی را مونتاژ می کند، می باشد. 
صنعت خودروسازی بدین جهت برای مطالعه انتخاب شد که این بخش برای بررسی روابط بین شرکتی و رابطه اتخاذ یک رهیافت تلفیقی نسبت به مدیریت زنجیره عرضه پایه محکمی را پدید می آورد. افزون بر این، صنعت خودروسازی در اقتصاد برزیل نقش مهمی ایفا می کند. برزیل در سال 2007 در زمینه تولید وسیله نقلیه در سطح جهان،با 2997150 واحد، رتبه پنجم را دارا بود، و این بخش صنعتی پاسخگوی 18 درصد از GDP صنعتی کشور بود. در سال 2005، تعداد شغل های مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده بوسیله این بخش، تعداد 1.5 میلیون شغل تخمین زده شد (آنفاوا ، 2008).

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۱
رضا منافی
پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ب.ظ

ترجمه مقاله عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمان ها


عنوان انگلیسی مقاله: Success factors of knowledge management in temporary organizations
عنوان فارسی مقاله: عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمانهای موقتی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
رواج شکل های موقت همکاری و فعالیت های پروژه محور در حال افزایش است و تراکم دانش محتوای کاری در حال رشد می باشد. به هرحال ماهیت ناپایدار و منحصر به فرد پروژه ها و برنامه ها از انتقال دانش میانی و درون پروژه ها حمایت نمی کند.
هدف از این تحقیق شناسایی و تشخیص عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمانهای موقتی است. طبق یک نمونه فرا صنعتی با 414 سازمان، ما روش حداقل مجذورات را برای ارزیابی تاثیر عوامل فرآیند محور، ساختاری، سازمانی و فرهنگی بر موثر واقع شدن مدیریت دانش به کار بردیم.
علاوه بر حمایت فن آوری اطلاعات و عناصر رسمی سازمان، عوامل فرهنگی بیشترین اثر را بر موفقیت مدیریت دانش دارد. در سازمان های موقتی، فقدان فعالیت های متداول وحافظه سازمانی جبران می شود. نتایج بدست آمده به درک متفاوتی از مدیریت دانش در محیط های پروژه ای کمک می کند.
.1 مقدمه
اهمیت روز افزون دانش بعنوان منبعی حیاتی به وسیله روشهای نظری که بر اهمیت دانش تأکید می کنند، مورد توجه قرار گرفته است. دیدگاه دانش گرایانه شرکتها، ادغام علم و توانایی را با دانش فردی که یکی از ارکان اصلی تکمیل موفقیت آمیز کار و ایجاد فضای رقابتی مثبت می باشد را ضروری می داند. (kogut and zander,1992; Grant1996; Spender1996; Conner and Prahalad, 19996) .رشته مدیریت پروژه فقط برای پروژه های مبتنی بر صنایع مثل ساخت و ساز، مشاوره مدیریت، ساختن فیلم و مهندسی نرم افزار مهم نیست، بلکه برای تعدادی صنایع دیگر، جائیکه پروژه ها برای تولید خدمات و محصولات کار می کنند و تغییرات سازمانی ایجاد می کنند نیز مهم می باشد. گروه سه نفری از متخصصان، چالشهای مدیریت دانش در سازمانهای موقتی را تحقیق و تجزیه و تحلیل کردندِ (Demarest1997;Defillippi and Arthur1998;Brookes et al2006) و با موانع منحصر به فرد ویژه ای در وضعیت کوتاه مدت سازمانهای موقتی مواجه شدند. بعد ازاینکه پروژه به اتمام رسید، افرادی که با یکدیگر کار کردند، دانش پروژه را حل و تفکیک می کنند. سازمانهای دایمی جائیکه بخشها و قسمتها به عنوان سیلوهای دانش عمل می کنند، با سازمانهای موقتی که به طور روتین، چرخه سازمانی (حافظه سازمانی) به سختی از آن بیرون می آید، در تعارض هستند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۱
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: Strategic human resource management and the decline of employee focus
عنوان فارسی مقاله: مدیریت راهبردی منابع انسانی و کاهش تمرکز کارکنان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مقاله، تحلیلی انتقادی از جابجایی تمرکز بر کارکنان به تمرکز بر راهبرد در نقش مدیریت منابع انسانی (HRM) است. بحث ما اینست که برخلاف فرض یکپارچگی، اهداف سازمانی و اهداف کارکنان در تعارض زیادی با هم باقی مانده اند. برای توضیح تفاوت بین گسترش زبانی منابع انسانی در زمینه وحدت اهداف سازمان و کارکنان و اقدام عملی مدیریت منابع انسانی در برتری دادن منافع راهبردی به منافع کارکنان، یکپارچگی را در سه سطح هنجاری، مفهومی و تجربی به تصویر می کشیم. برای اینکه نشان دهیم چگونه متخصصان مدیریت منابع انسانی به رقابت درباره تمرکز بر مشتری و راهبرد اولویت می دهند، پاسخ های داده شده به یک نظرسنجی داخلی از اعضای هیئت تخصصی انجمن منابع انسانی استرالیا (AHRI) را تحلیل می کنیم تا پشتیبانی برای این ادعا پیدا کنیم که متخصصان منابع انسانی به سمت مرز تفکر راهبردی پیش رفتند. برای انجام اینکار متخصصان مدیریت منابع انیانی به حاشیه سازی مسئولیت های مدیریت منابع انسانی متمرکز بر کارکنان و فعالیت های اخلاقی پرداخته اند. ما به بحث در مورد کاربردهای این کاهش در تمرکز کارکنان در ارتباط با مدیریت منابع انسانی پرداخته و و حوزه های توسعه پژوهشی دیگری را پیشنهاد می کنیم.
1.مقدمه
نقش رقابت تجاری مدیریت راهبردی مدیریت منابع انسانی یک اولویت قراردادای در متون مدیریت منابع انسانی است[1]. تحلیل مداوم در این زمینه معمولا روی اینکه چگونه مدیریت منابع انسانی می تواند به موفقیت تجاری ارزش و سهم راهبردی بدهد، تمرکز می کند. برجسته ترین بحث های دانشگاهی پیرامون این مطلب است که مدیریت منابع انسانی چگونه می تواند خود را اثبات کند، اعتبار بوجود آورده و ابتکاراتی که رفتار کارکنان را استخراج می کند، ایجاد نماید تا منجر به مزیت رقابتی پایدار گردد[2]. مدیریت راهبردی منابع انسانی به درستی تثبیت موقعیت مدیریت منابع انسانی را در فرآیندهای تصمیم گیری سازمانی ارتقا داده است: "یک رتبه در جدول" اکنون بیشتر از آنکه اشتیاق باشد یک انتظار از مدیران مدیریت منابع انسانی به شمار می رود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۰
رضا منافی
همکاری در فروش فایل میهن همکار