دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...

دانلود مقاله,پروژه,گزارش کار,سوالات استخدامی...
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود سوالات استخدامی بانک تجارت

دانلودترجمه مقاله کاربرد تکنولوژی ایزولاسیون پایه لرزه نگاری در ایران

ترجمه مقاله کاربرد تکنولوژی ایزولاسیون پایه لرزه نگاری در ایران

دانلودمقاله مدل رفتاری خزش خاک نرم

ترجمه مقاله مدل رفتاری خزش خاک نرم

ترجمه مقاله طرح پردازش داده های حرکت زمین پایدار

پروژه بررسی علل نشتی در مخازن حاوی سیال

بررسی علل نشتی در مخازن حاوی سیال

پروژه معرفی انواع بیرینگ و روش مونتاژ و دمونتاژ بیرنگ ها

معرفی انواع بیرینگ و روش مونتاژ

پروژه برسی سیستم های ترمز ABS (ضد قفل)

پرژه مقایسه سیستم های سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری

دانلودمقاله شناخت مدیریت دانش شخصی

ترجمه مقاله شناخت مدیریت دانش شخصی

مقاله تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عمکرد کیفیت و نوآوری

ترجمه مقاله تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عمکرد کیفیت و نوآوری

ترجمه مقاله استراتژیک مدیریت بحران در سازمان ها

ترجمه مقاله جایگاه مدیریت منابع انسانی برای عملکرد سازمانی

ترجمه مقاله ارزش برنامه ریزی کسب و کار

مقاله مفهموم مدیریت استراتژیک در بخش غیرانتفاعی

ترجمه مقاله مفهموم مدیریت استراتژیک در بخش غیرانتفاعی

ترجمه مقاله نقش ارتباطات و پشتیبانی مدیریت در پیاده سازی تولید ناب

ترجمه مقاله رابطه بین استراتژی سازمان با مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)

ترجمه مقاله رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش

مقاله ارتباطات بین مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ی

ترجمه مقاله ارتباطات بین مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ی

مقاله سیستم تحقیق و توسعه (R&D) برای توسعه صنعتی

ترجمه مقاله سیستم تحقیق و توسعه (R&D) برای توسعه صنعتی

ترجمه مقاله رفتارهای شهروندی سازمانی تعهدات و اثر یادگیری سازمانی

ترجمه مقاله سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای

۱۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۷ ب.ظ

پروژه برسی سیستم های ترمز ABS (ضد قفل)


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: سیستم های ترمز ضد قفل (ABS)
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 114
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در سالهای دهه ی 1950 ، مهندسان طراحی که روی ترمز هواپیما کار می کردند ، دریافتند که بیشترین گیرایی چرخ با زمین درست در لحظه ی قبل از قفل شدن چرخ با زمین اتفاق می افتد . آنها با اختراع ترمزی کاملا مکانیکی ، روشی را به کار بردند که ، به محض احساس قفل شدن چرخ ، فشار روی ترمز کاهش می یافت . 
به این ترتیب ، تایر همیشه در وضعیت نزدیک به قفل شدن و بیشترین گیرایی کار می کرد و لذا مسافت لازم برای توقف هواپیما کاهش می یافت . این ترمزهای ضد قفل اولیه سبب گردیدند که هواپیما به خصوص هنگام فرود آمدن روی سطح یخ زده ، سالم روی زمین بنشیند .
مهندسان خودرو به زودی اهمیت بالقوه ی این نوع ترمزها را در حفظ تعادل و کنترل فرمان خودرو در موارد ترمز کردن اضطراری دریافتند.
یکی از اولین خودروهایی که به ترمز ضد قفل مجهز گردید ، مدل،jensen FF  در سال 1965 بود .ترمز این خودرو از نوع مکانیکی ضد قفل و تقلیدی از همان ترمز هواپیما بود . این ترمز گرچه عملا عملکرد خوبی داشت ، ولی گران تر و سنگین تر از آن بود  که بتوان آن را روی هر خودرویی به جز خودروهای گرانقیمت نصب کرد . به این ترتیب موضوع ترمز ضد قفل تا زمان پیش آمدن فن آوری بهتر کنار گذارده شد .
در اواخر سالهای دهه ی 1960 ، بسیاری از سازندگان خودرو ، شروع به آزمایش ترمزهای ضد قفل با مدارهای کنترل الکترونیکی از نوع آنالوگ نمودند . شرکت فورد اولین دستگاه خود را از این نوع در سال 1968 به نمایش گذاشت و شرکت کرایسلر اولین دستگاه کنترل ترمز ضد قفل روی خودرو چهار چرخ محرک را در سال 1971 ساخت . در ژاپن هر دو شرکت تویوتا و نیسان ، ترمز ضد قفل الکترونیکی را به کار یبردند  و در آلمان ، شرکتی مشترک بین تلفونکن و بندیکس ، سعی نمودند ترمز ضد قفل خودرو را به بازار بفرستند . متاسفانه علم الکترونیک و تکنولوژی ساخت در آن زمان آنقدر پیشرفته نبود که ترمزهای قابل اعتماد و ایمن تولید شوند ، لذا هیچ یک از این دستگاهها از لحاظ تجارتی موفق نبودند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۷
رضا منافی


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: بررسی سیستم های سوخت رسانی کاربراتوری انژکتوری و مقایسه آنها
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 178
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
قبل از ورود به بحث سیستم های سوخت رسانی بد نیست نگاهی بیندازیم به تاریخچه موتورهای احتراق داخلی تا بهتر بتوانیم مسیر تکاملی سیستم سوخت رسانی خودرو را درک کنیم . 
تاریخچه موتورهای احتراق داخلی ، به سال 1876 باز می گردد ، که «نیکولاس اتو» (1891 – 1832 ) اوین موتور جرقه ای را ساخت . این موتور در ابتدا بنابر سیکل ویژه ای کار می کرد و با بازدهی حداکثر برابر با 11% ، دارای وزن زیادی بود . اتو با ارائه سیکل عملکرد 4 زمانه ، بازده را به 14% افزایش ، و در کنار کاهش حجم موتور ، وزن آن را نیز به کمتر از   حالت قبل کاهش داد . در سال 1884 ، امتیاز ثبت شده یک شخص فرانسوی به نام «آلفونس بیودی روشاس» (1893-1815) مربوط به سال 1862 منتشر شد ، که معلوم ساخت او قبل از اتو ، اصول سیکل 4 زمانه را شرح داده است . البته چون روشاس نتوانسته بود ایده های خود را عملی سازد ، در نتیجه امروزه اتو به عنوان مخترع موتور شناخته می شود . 
از آن پس اشخاص بسیاری در اواخرقرن نوزدهم دست به ابداع موتورهای دیگری دست زدند ، و جملگی به این نتیجه رسیدند که «نسبت تراکم» تاثیر مستقیمی بر روی بازده موتور دارد ، ولی به دلیل مشکل «کوبش» ، مقدار آن به کمتر از 4 محدود شده بود . در دهه 1880 ، با توسعه کاربراتور و سیستم جرقه ، سرعت موتورها افزایش یافت ، و امکان استفاده از موتور در اتومبیلها فراهم شد . در سال 1892 ، یک مهندس آلمانی به نام «رودلف دیزل» (1913 – 1858) ، نوع جدیدی از موتور را به ثبت رساند . در طرح وی ، در مرحله تراکم، تنها هوا متراکم ، و در انتهای این مرحله سوخت مایع به داخل هوای داغ پاشیده می شد . از آنجایی که در این طرح ، هوا دچار کوبش نمی شود ، لذا وی توانست تراکم را بالا ببرد ، و بازده موتو را دو برابر کند . یکی از دیگر طرحهای موتور ، موتور دورانی است ، که اولین آنها توسط «فلیکس وانکل» ، در سال 1957 به نتایج رضایتبخشی رسید .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۶
رضا منافی
شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ب.ظ

ترجمه مقاله شناخت مدیریت دانش شخصی


عنوان انگلیسی مقاله: Understanding personal knowledge management A weblog case
عنوان فارسی مقاله: شناخت مدیریت دانش شخصی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بخش عمده ی تحقیق و تجربه مدیریت دانش بر یک سطح سازمانی متمرکز شده است؛ مداخلات و سیستم ها بدون تفکر زیاد درمورد اینکه چگونه با فعالیت ها و کارهای یکنواخت روزانه کارکنان دانش فردی مطابقت می کنند، طراحی می شوند. مدیریت دانش فردی رویکردی است که با تمرکز بر روش های حمایت از بهره وری یک شاغل با دانش فردی، مدیریت دانش سازمانی را تکمیل می نماید. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مدیریت دانش شخصی با استفاده از ادغام اطلاعات ادبیات موجود در زمینه عملکرد دانش و فعالیت های شاغل دانش همراه با نمونه هایی واقعی از وبلاگ ها برای اهداف حرفه ای نظیر گنجینه های دانش شخصی، نشریات آموزشی، ابزارهای شبکه سازی می باشد. ما نتایج را از بررسی اقتباسی یک وبلاگ برداشت نموده ایم تا چارچوب مدیریت دانش شخصی بوجود آید که از فعالیت های کارکنان دانش در سه بعد فرد، جوامع و شبکه ها، و ایده ها نقشه برداری می نماید. سپس درمورد کابردهای آن برای تحقیق و تجربه بحث می کنیم.
1.مقدمه
یکی از چالش های سازمان های امروزی تغییر روش های مدیریت علمی می باشد که به تدریج از تحقیقات تیلور در زمینه ی بهبود بهره وری کارگران دستی تا رویکردهای جدید مدیریتی شکل گرفت که به ماهیت فزاینده ی دانش عمیق کار توجه نموده اند (Drucker, 1999). مدیریت دانش (KM) بعنوان رشته ای که محصول و نیروی محرکه ی این تغییر می باشد: بهبود بهره‌وری شاغل دانش یکی از اهداف اصلی KM بشمار می آید. (Wiig, 2002; Schütt, 2003)
با این وجود، قسمت اعظم تحقیق و تجربه ی مدیریت دانش بر سطح سازمانی و هدف قرار دادن توسعه ی محیطی که  دانش ایجاد، اشتراک و مورد استفاده قرار می گیرد و همینطور اجرای برنامه های خاصی که از این فرایندها پشتیبانی می کنند، متمرکز است. در بسیاری شرکت ها، بخاطر اینکه "هیچکس ظاهرا مسئله ی عملکرد شاغل دانش را نمی پذیرد" (Davenport, Thomas, & Cantrell, 2002: 25)، جنبه ی شخصی KMغالبا بدست فراموشی سپرده می شود؛ یعنی برنامه ها و سیستم هایی که بدون تفکر درمورد اینکه چگونه با فعالیت ها و کارهای یکنواخت روزمره ی کارکنان دانش فردی مطابقت دارند، طراحی می شوند. درنتیجه کارکنان دانش، اغلب، فعالیت های جدید KM را بعنوان هزینه های ثابت، بجای ساده تر ساختن کار درنظر می گیرند (Davenport & Glaser, 2002).

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۴
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: Total Quality Management Practices Effects on Quality Performance and Innovative Performance
عنوان فارسی مقاله: اثر کارکردهای مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد کیفیت و عملکرد نوآوری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مدیریت کیفیت جامع و ارتباطات عملکرد یک بحث بسیار مهم در ادبیات است، ارتباط عملکرد کیفیت و مدیریت کیفیت جامع در مطالعات زیادی تأیید شده اند، اما یافته ها در مورد عملکرد نوآوری متناقض است. اگرچه اکثر صاحب نظران اهمیت فعالیت های مدیریت کیفیت جامع روی پیامدهای عملکرد را بیان نموده اند. هدف اصلی این مطالعه بررسی این است که آیا فعالیت های مدیریت کیفیت جامع روی کیفیت و یا عملکرد نوآوری اثر می گذارند و همچنین تعریف اجزای موثر روی این انواع عملکرد می باشد. بر این اساس ما ادبیات را برای توسعه فرضیات بررسی نمودیم و در جهت آزمون مدل تحقیق، داده ها را از ناحیه مارمارا جمع آوری نمودیم، و سپس روابط مثبت و با اهمیت آماری بین فعالیت های مدیریت کیفیت جامع، کیفیت و عملکرد نوآوری نشان داده شد.
کلیدواژه: مدیریت کیفیت جامع، عملکرد نوآوری، عملکرد کیفیت
1.مقدمه
در سازمانها، مدیران/رهبران انرژی را از طریق ارضای نیازهای مشتری و بقای سازمانی به دست می آورند که فلسفه اصلی مدیریت کیفیت جامع است. مدیریت کیفیت جامع یک رویکرد بهبود کیفیت کل گرا برای شرکتهایی با هدف بهبود عملکرد از لحاظ کیفیت و نوآوری برای دو دهه گذشته مطرح شده است. سازمان هایی که از TQM استفاده می کنند منافع بسیاری از جمله تولید محصولات با کیفیت بالاتر، رضایت بیشتر مشتریان، کاهش هزینه، بهبود مالی، کیفیت و نوآوری در عملکرد و علاوه بر این بهبود رضایت کارکنان نصیب آنان می شود. علاوه بر این، اگر TQM با موفقیت پیاده سازی شود، یک مزیت رقابتی محسوب می شود. مطالعات متعدد رابطه مثبتی بین نتایج سازمانی و TQM نشان داده اند.
این مقاله بر روی رابطه بینTQM  با عملکرد نوآورانه و با کیفیت بحث می نماید. این بحث به دو دلیل مهم است. اولین این که ارتباط عملکرد وTQM  با وجود تناقض در ادبیات را آشکار می سازد. دوم، هدف از این مطالعه آشکار نمودن میزان اثر کارکردهای TQM  بر هر کدام از عملکرد نوآوری یا عملکرد کیفی میباشد. هر دوی مفاهیم کیفیت و نوآوری راهنماهای دنیای کسب و کار امروزی هستند.  به گفته ویلیامز دستیابی به هر دو نوع عملکرد کار ساده ای نیست، شرکت ها باید یکی را در مقابل دیگری در اولویت قرار دهند. بر اساس فلین و همکاران به نوآوری و کیفیت نمی توان در یک زمان دست یافت.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۳
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: Theoretical Substation of the Model for Crisis Management in Organization
عنوان فارسی مقاله: شاخه نظری مدل مدیریت بحران در سازمان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
برای اینکه بتوان از نظر استراتژیکی بحران را درون محیط کسب و کار مدیریت نمود، لازم است که راجع به فرایند برنامه ریزی بحران و همینطور مدیریت استراتژی درون یک سازمان بحث شود. برای تحقق این هدف، آموزش کافی پرسنل ضروری است، بعلاوه، بررسی وضعیت و جستجوی راه حل های جایگزین مورد نیاز می باشند. برای اینکه بتوان بطور مناسبی برای یک برنامه ریزی بحران و فرایند مدیریت استراتژی آمادگی داشت، مباحث علمی و راه حل های کاربردی ضروری هستند. برنامه ریزی فعالیت، مدیریت را قادر می سازد تا اینکه نه تنها پویایی های درون یک محیط کسب و کار را بررسی نماید، بلکه مسائل مرتبط با تغییرات مشابه را ارزیابی کند. لذا، مقاله در این شرایط، راه حل های تغییرات استراتژیک را بررسی نموده، ارتباطات بحران موجود در یک سازمان و خود تشخیصی کارکنان را شناسایی کرده است. نویسنده اظهار می کند که بایستی توجه عمده ای به فرد شود، مهارت های حرفه ای اش بهبود یابد، قابلیت هایش را بوجود آورد، که به تشخیص موفق وی در سازمان کمک می کند و قادر به تلفیق فعالیت های کاری در آینده ی نزدیک می نماید. این امر اصل اساسی وضعیت بحرانی و تصمیم گیری می باشد. این اصل مستلزم ارزیابی فرایندهای جامعه پذیری، فرد سازی، و سازگاری کارکنان و همچنین شکل دهی حالت تشخیص کارکنان یک سازمان می باشد. درغیر اینصورت با یک بحران "خستگی روحی"، بخاطر نبود همکاری میان کارکنان یک شرکت، روبرو هستیم. این بحران به صورت خستگی جسمی و عاطفی کارکنان در اثر کار تیمی فشرده و الزامات خیلی شدید برای ابتکارات کارکنان تعریف می شود. مدیریت در هر سازمانی باید نقاط ضعف موجود در مدیریت پرسنلی را شناسایی نموده و بایستی دارای یک استراتژی درون ساخته ی شناخت پیشرفت  کارکنان باشد که فرایند سازگاری کارکنان با اهداف و ارزش های سازمان را شتاب می بخشد و کارایی و رضایت شغلی وی را تصریح می کند تا اینکه موقعیت های بحرانی را مدیریت نماید. تنش و ابهام غالبا به دنبال بحران هایی می آیند که به شدت بر تصمیم گیری تاثیر می گذارند. هرچقدر مدیران زودتر بتوانند عوامل عمده ی ریسک را شناسایی نمایند، برنامه ی بحران با توجه به تصمیم گیری کارامدتر خواهد بود. مدیریت باکفایت فرایند استراتژی ممکن است در زمینه ی انجام اقداماتی برای به حداقل رساندن بحران، بر سازمان تاثیر بگذارد. مدیریت بحران مستلزم همکاری با سیستم ها، ارتباطات داخلی، و خارجی کارامد، انتصاب اشخاص و نقش های آنها، که توسط وظایف و مسئولیت های خاص بیان می شوند، تصمیم گیری گروهی کارامد، و مسئولیت کنترل و همکاری است.
نویسنده در این زمینه، شاخه ی فرعی مدل مدیریت بحران در یک سازمان را نشان داده است. ساختار مدل احتمالی مدیریت بحران ارائه گردیده و بر رابطه ی بین سه مؤلفه استراتژی متمرکز می باشد:

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۲
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: The value of human resource management for organizational performance
عنوان فارسی مقاله: ارزش و جایگاه مدیریت منابع انسانی برای عملکرد سازمانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
همه بخش های اجرایی ترجیح می دهند که عملکرد سازمانی خودشان را درسطح بهتری مشاهده کنند و تحقیقیات زیادی را بر روی ابزاری که به آنها در این مسیر کمک می کند انجام دهند. در طول دهه های اخیر، مدیران منابع انسانی بر این عقیده بودند که وظایف آنها عملکرد سازمانی را بالا می برد. این مباحثه با یک تردید در بخش اجرایی بوده است، که آیا اختصاص مبالغ هنگفت به منابع انسانی سرمایه گذاری خوبی است. ده ها مطالعه این موضوع را مورد آزمایش قرار دادند، اما نتایج متناقض آنها هیچ نتیجه ای را به همراه نداشت. برای حل این سوال جدلی و قدیمی – آیا مدیریت منابع انسانی برای عملکرد سازمانی اهمیت دارد؟- ما مدارک در دسترس را بررسی کردیم. بر اساس اطلاعاتی از 19000 سازمان، ما به این نتیجه رسیدیم که مدیریت منابع انسانی ارزش های چشمگیری را برای سازمان به همراه دارد. علاوه بر این، ارزش افزوده موقعی دارای قدرت بالا می باشد که سیستم های منابع انسانی به جای عملکردهای فردی مورد تاکید بوده ، و زمانی که تصمیمات مدیریت منابع در پیوند با استراتژی ، و در میان شرکت های تولیدی باشد.
1- از پرسنل تا منابع انسانی:
در طول دهه 1970 و اوایل 1980،حرکتی در شرکت ها شروع شد که واحدهای پرسنلی به واحدها منابع انسانی تغییر نام یافت.این تغییر تاکیدش بر این است که منابع انسانی دارایی های مهمی می باشند، نه فقط اجزایی می باشند که در موقعیت ها قرار می گیرند.این همچنین این شناخت را ایجاد کرد که سازمانها نباید به کارمندان به عنوان یک هزینه نگاه کنند بلکه به آنها به عنوان یک منبع حیاتی از منافع و مزایا نگاه کنند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۱
رضا منافی
چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

ترجمه مقاله ارزش برنامه ریزی کسب و کار


عنوان انگلیسی مقاله: The value of business planning before start-up , A decision-theoretical perspective
عنوان فارسی مقاله: ارزش برنامه ریزی کسب و کار پیش از راه اندازی- جنبه نظری تصمیم
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله برنامه ریزی کسب و کار را از دیدگاه کارآفرین نوظهور تجزیه و تحلیل میکنیم. ما ارزش برنامه  ریزی کسب و کار را برای کارآفرین در جایی که باید تصمیم بگیرد که آیا برنامه  ریزی کند یا خیر اندازه گیری می کنیم و نتایج بحث مان را با مطالعات تجربی که عملکرد سازمان ها را بعد از ورود به بازار مقایسه می کند، می سنجیم. با کمک یک قالب کاری تئوریک تصمیم  گیری رسمی نشان می دهیم که ارزش برنامه ریزی از امکان ارزیابی اقدامات متناوب و قدرتمند شدن (توانا شدن) برای بهبود استراتژی ناشی می شود. قبل از ورود به بازار، علت اصلی ارزیابی، دنبال کردن ایده های خوب کسب و کار و خاتمه داده ایده های بد است. نشان می دهیم که چگونه ارزش برنامه  ریزی در برابر کسب و کار مورد ملاحظه تعیین می شود و چگونه به کیفیت برنامه ریزی بستگی دارد. مدل تئوریک ما، چندین کاربرد آماری و رفتاری را نتیجه داد که با ملاحظات (مشاهدات) تجربی آورده شده در ادبیات مقایسه می کنیم. به خصوص نشان می دهیم چگونه مدل تصمیم گیری عقلائی  مان می تواند برای توضیح فرضیات مهم و مشاهدات متناقص که بحث برنامه ریزی کسب و کار را تقویت کرده اند، به کار گرفته شود.
1-خلاصۀ اجرائی
اگر چه طرح های کسب و کار به طور مداوم به عنوان پیش نیازی های حیاتی برای ایجاد یک تجارت جدید موفق حمایت شده اند، انتقادهایی نیز در حرفۀ کارآفرینی وجود دارد که به طور جدی مردد است که آیا واقعاً برنامه ریزی کسب و کار یک فعالیت ارزشمند است.؟! بی نتیجه ماندن تحقیقات تجربی بر این موضوع منجر به بحث ها (مذاکرات) متفاوت از فرآیند برنامه ریزی کسب و کار شده و بر این موضوع تأکید می کند که ارزش برنامه ریزی به فعالیت های برنامه ریزی خاص و اینکه کارآفرین در این فرآیند چه یادگرفته و چه می داند بستگی دارد.
بحث مداوم در ادبیات به طور خاص نمی تواند دانشگاهی  باشد، چراکه کاربردهای گسترده ای درباره ی چگونگی اجرای برنامه های کسب و کار توسط کسانی که آن ها را می نویسند و کسانی که آن ها را می خوانند وجود دارد. در بررسی ما، ارزش برنامه ریزی کسب و کار قبل از ورود به بازار از طریق سود مورد انتظار نشان داده می شود که  این سود ناشی از تصمیم گیری بهتر برای شروع می یاشد وباعث خاتمه دادن به پروژه های کسب و کار ضعیف قبل از شروع می شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۰
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: The strategic importance of intellectual capital in the non-profit sector
عنوان فارسی مقاله: اهمیت استراتژیک سرمایه فکری در بخش غیرانتفاعی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مقاله، آزمون پنج مفهوم کلیدی مدیریت استراتژیک : سازمان صنعتی (I/O ) ، دیدگاه مبتنی بر منابع ((RBV، دیدگاه مبتنی بر دانش ((KBV ، کارت امتیازی متوازن((BSC و سرمایه فکری (IC) در بافت غیر انتفاعی است و تعیین اینکه کدام یک در بخش غیر انتفاعی کاربرد بیشتری دارد. طرح/ روش شناسی/ رویکرد:این مقاله ، مفاهیم بالا را در  محیط غیر انتفاعی منحصر بفرد مرور می کند. 
یافته ها: مفهوم IC در بافت غیر انتفاعی در مقایسه با دیگر مفاهیم مدیریت استراتژیک ، کارآمدتر است. IC یک منبع مهم است که سازمانهای غیر انتفاعی برای کسب مزیت استراتژیک پایدار نیازمند توسعه آن هستند.
محدودیت تحقیق/ پیامدها: این مقاله به تکمیل ادبیات نوظهوری کمک می کند که بیان می دارد مفهوم IC کارآمدترین مفهوم مدیریت استراتژیک در  بخش های غیر انتفاعی است. آشنایی بیشتر با مفهوم IC در این بخش ، بعنوان نتیجه این مقاله، احتمالا موجب انجام تحقیقات بیشتر توسط متخصصان و دانشگاهیان خواهد شد.
اصالت/ارزش: تحقیقات سیستماتیک کمتری در مورد قابلیت کاربرد مفهوم مدیریت استراتژیک در بافت غیر انتفاعی به وقوع پیوسته است. این مقاله به عنوان اولین تلاش برای پر کردن این شکاف موجود عمل می کند.
مقدمه
امروز سازمانهای غیر انتفاعی(NPOs) به طور عموم در یک محیط دارای رقابت بالا، فعالیت می کنند که مشخصه آنها تقاضای فزآینده از طرف جامعه، است. نیاز به مفاهیم مناسب مدیریت استراتژیک که قادر به هماهنگی با محیطهای منحصر به فرد غیرانتفاعی باشند به گونة وسیعی مورد پذیرش واقع شده است.
حوزه مدیریت استراتژیک در سه دهه اخیر، برجسته و چشمگیر شده است. بیشتر مفاهیم مدیریت استراتژیک، مانند: سازمان صنعتی (O/I) دیدگاه مبتنی بر منابع (RBV) دیدگاه مبتنی بر دانش (KBV) کارت امتیازی متوازن (BSC) و سرمایه فکری (IC) پا به عرصه ظهور گذاشته اند. به هر حال بر خلاف سایر مفاهیم استراتژیک ، سرمایه فکری روی شاخصهای کیفی و غیرمالی برای دورنماهای استراتژیک آینده تاکید دارد و شاید بتواند با محیط منحصربه فردی که سازمانهای غیرانتفاعی درآن فعالیت می کنند، هماهنگ شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۹
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: The role of communication and management support in a laen manufacturing implementation
عنوان فارسی مقاله: نقش ارتباطات و پشتیبانی مدیریت در پیاده سازی تولید ناب
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف - هدف این پژوهش بررسی نقش پشتیبانی مدیریت در پیاده سازی تولید ناب می باشد. بعلاوه اثر ارتباطات سازمانی بر تولید ناب نیز بررسی می شود.
طراحی/متدلوژی/رویکرد: برای مطالعه ارتباط بین پشتیبانی مدیریت، ارتباطات سازمانی و پیاده سازی سیستم تولید ناب از روشی کیفی استفاده شد. این مطالعه به صورت موردی در یک شرکت تولیدی الکترونیکی در شمال غربی ایالات متحده آمریکا انجام گرفت. داده های پژوهش در یک دوره ی بیش از سه ماه جمع آوری شدند. سپس داده ها با استفاده از طرح کدگذاری تکاملی رمزگذاری شده و تحلیل ها بر روی مجموعه داده ها انجام شد.
یافته ها: شواهد برای حمایت از فرضیه نشان داد که پشتیبانی مدیریت نقش محرکی در پیاده سازی تولید ناب ایفا میکند. پشتیبانی مدیریت بر پیاده سازی تولید ناب به دو صورت منفی و مثبت اثرگذار است. همچنین یافته های تحقیق نشان داد پشتیبانی در حد متوسط برای بهبود ارتباطات سازمانی با تولید ناب ارتباط دارد.
محدودیت ها/ اشارات تحقیق: سازمان مورد مطالعه در مراحل ابتدائی پیاده سازی کارکردهای تولید ناب بود. در تحقیقات آینده بایستی سازمان هایی را مطالعه نمود که مدت زمان بیشتری از پیاده سازی تولید ناب در آنها سپری شده است.
اشارات کاربردی: یافته های تحقیق نشان داد، پشتیبانی مدیریت و ارتباط متغیرهایی مهم در پیاده سازی تولید ناب محسوب می شوند. بعلاوه شواهدی وجود دارد که این متغیرها نه تنها در پیاده سازی کارکردها و اصول تولید ناب حیاتی می باشند، بلکه در برنامه ریزی پیشرفته و توسعه تلاش های رهبران سازمانی نیز موثرند.
اصالت/ ارزش تحقیق: این تحقیق شواهد تجربی برای نقش پشتیبانی مدیریت و ارتباطات در پیاده سازی تولید ناب سازمانی فراهم می آورد. یافته ها بر اهمیت مطالعه پدیده های سازمانی در دنیای واقعی تأکید دارند. یک نتیجه که از متدلوژی تحقیق حاصل شد، نتایج مثبت و منفی بود. طراحی تحقیق امکان کشف مجموعه پیچیده ای از روابط بین متغیرهای اجتماعی- فرهنگی و تلاش سازمانی برای بهبود عملکرد از طریق پیاده سازی کارکردهای ناب فراهم آورد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۸
رضا منافی


عنوان انگلیسی مقاله: The relationship between organization strategy, total quality management (TQM), and organization
عنوان فارسی مقاله: رابطه بین استراتژی سازمان، مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد سازمان- نقش میانجی مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مطالعه ارائه شده در این مقاله، تناسب عملیات مدیریت کیفیت فراگیر در نقش میانجیگری رابطه میان استراتژی سازمان و عملکرد سازمانی را بررسی می کند. با بررسی مدیریت کیفیت فراگیر در ارتباط با استراتژی سازمان، مطالعه به دنبال بهبود درک فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر در زمینه های گسترده تر است. همچنین مناقشاتی که در ادبیات موضوع در مورد رابطه میان مدیریت کیفیت فراگیر و تمایز واستراتژی های رهبری هزینه و همچنین کیفیت و عملکرد نوآوری وجود دارد، مجدداً بررسی و برطرف می شود. داده های تجربی این مطالعه از نظرسنجی 194 مدیر ارشد و میانی شرکتهای استرالیایی جمع آوری شد. تحلیل با استفاده از تکنیک مدلسازی معادله ساختاری (SEM) با بررسی دو مدل رقابتی که میانجیگری نسبی و کامل را نشان می دهد، انجام شد. یافته ها نشان می دهند که مدیریت کیفیت فراگیر به طور قابل ملاحظه، با استراتژی تفکیک رابطه مثبت دارد و به طور جزئی، در رابطه میان استراتژی تفکیک و سه معیار عملکرد (کیفیت محصول، نوآوری محصول و نوآوری فرایند) نقش میانجی گری ایفا می نماید.  پیامد این می باشد که مدیریت کیفیت فراگیر می بایست توسط منابع دیگر به منظور درک بیشتر استراتژی در دستیابی به سطح بالای عملکرد، به ویژه نوآوری درک شود.
مقدمه
رابطه میان استراتژی سازمان، ساختار سازمانی و عملکرد سازمان یک موضوع کلاسیک در ادبیات مدیریت استراتژیک است، با این فرض اساسی، که استراتژی سازمان تعیین کننده ساختار سازمانی است و بر عملکرد سازمان اثر می گذارد.مطالعه تلاش می کند تا روابط میان استراتژی سازمان (رهبری هزینه و تمایز)‌‏، ساختار سازمانی (دامنه اجرای مدیریت کیفیت فراگیر) و عملکرد سازمان (کیفیت و نوآوری) را مورد بررسی قرار دهد.
منطق انجام این تحقیق، نیاز به بررسی رابطه میان این سه گروه از متغیرها به دلیل وجود برخی تناقضها و مناقشه ها در شناسایی این روابط است. دانشمندان مدیریت کیفیت فراگیر برای مطالعه مدیریت کیفیت فراگیر در متون سازمانی به یکپارچه کردن عواملی چون محیط تجــاری‌، فرهنگ سازمانی و خصوصا استراتژی ســازمان اقدام کرده‌اند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۴
رضا منافی
همکاری در فروش فایل میهن همکار